środa, 20 lutego 2013

Naszyjnik "Black Oak"

Kolejny raz przedstawiam Wam biżuterię, w której wykorzystałam fragmenty drewna czarnego dębu pozyskanego z wykopalisk na Gdańskiej Starówce. Drewno to zostało wydatowane na XIV wiek i posiada odpowiedni certyfikat autentyczności.
Wykorzystałam dwa jego kawałki - jeden duży owal, celowo dość gruby i drugi - idealnie okrągły, który tworzy zapięcie. Jest dość bogate i nietypowe - celowo uszyłam je jako całkowicie oddzielny element, dzięki temu mogę dowolnie regulować długość naszyjnika.
Poza drewnem wykorzystałam w nim awenturyn, jadeit koralowy, onyks fasetowany, kamień słoneczny, piasek pustyni, cyrkonie, fasetowane kryształki i drobniutkie szklane koraliki.
Wymiary: element główny ma 7 cm szerokości i 6,5 cm wysokości; zapięcie (bez ramion) ma 5,5 cm szerokości i 4,5 cm wysokości. Obwód naszyjnika to ok 52 cm.









A na koniec Wam zdradzę, że ten naszyjnik, jak i inne moje "tworki" można będzie zobaczyć na żywo już za miesiąc na Targach w Gdańsku, ale na razie o tym "sza" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz