sobota, 9 lutego 2013

Naszyjnik "Karmel w Złocie"

Witajcie, dziś chcę pokazać ukończony nareszcie naszyjnik. Długo to trwało... Wpierw zmieniałam bez przerwy koncepcję, później nie mogłam się zdecydować na czym powinien zawisnąć. Jak już wymyśliłam mocowanie, to nie mogłam nigdzie takiego znaleźć... Ale w końcu się udało, efekt mi się podoba. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba...
Co do materiałów to wykorzystałam karneol (jeden z moich ulubionych kamieni - w pięknym kolorze topionego karmelu), piasek pustyni, fasetowane kryształki, cyrkonie. Zawiesiłam go na pęku sznurka jubilerskiego, zakończonego srebrnym zapięciem.
Wymiar głównego elementu 11 cm szerokości, wysokość 8 cm, długość całkowita naszyjnika 53,5 cm.











2 komentarze:

  1. Naszyjnik jest piękny. A kamień, jak dla mnie, ma cudownie krówkowy kolor (chodzi oczywiście o cukierki a nie zwierzęta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Co do kamienia to faktycznie jest "krówkowy" tylko jak wykorzystać to w nazwie? nie miałam pomysłu więc na pomoc przyszedł karmel... też słodki, ciągnący i pyyyszny ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń