czwartek, 30 stycznia 2014

Wisiory "Harmonia"

Witajcie, strasznie długo mnie nie było... Czas tak szybko ucieka... Nareszcie znalazłam trochę czasu na szycie.
Powstały dwa wisiory, które nazwałam "Harmonia", kojarzą mi się z japońskimi ogrodami, pełnymi spokoju i równowagi.
Sercem pierwszego jest przepiękny angelit, otoczony sutaszem w jasnych kolorach beżu. Dodałam jeszcze białe kulki jadeitu i maleńkie perełki.
Wisior podkleiłam białą skórą i  wykończyłam elementami ze srebra próby 925 i zawiesiłam na naturalnym rzemieniu.
Wymiary: wysokość 6,5 cm, szerokość 4,5 cm








Drugi wisior powstał z kamieni Piasek Pustyni i sutaszu w ciepłych odcieniach beżu.
Tak jak poprzednik został podklejony białą skórą i wykończony srebrem.
Wymiary: wysokość 6,5 cm, szerokość 4,5 cm



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz