wtorek, 18 sierpnia 2020

Sklep z duszą i bransoletka z pazurem...

 Niniejsza bransoletka jest częściowo dziełem przypadku, a właściwie nie sama bransoletka, a materiał z którego została zrobiona.
Jest sobie w Gdańsku taki sklep, którego drzwi wciągają mnie jak portal do innego, pełnego skarbów, wymiaru. Ten sklep skrywa cuda, na widok których moje serce bije dużo szybciej. W chaosie kartoników, pudełek i koszyczków można znaleźć knopiki, zatrzaski, napy i wiele innych małych drobiazgów, ale przede wszystkim sklep oferuje przeogromny wybór skór. Na niewielkiej powierzchni piętrzą się setki zwojów, naturalnych i barwionych, gładkich i fakturowanych (znalazłam raz nawet taką, co mimo iż bydlęca była to imitowała wytłoczonym wzorem zielonkawego gada).
Ten sklep i jego przemili właściciele sprawia, że zawsze wychodzę od nich obładowana przydasiami. A to cudne knopiki potrzebne do monetników, czy słuchawkowników, a to nowy płat skóry, a to cud rzemienie do wisiorów.
I właśnie z jednej z takich wypraw (zupełnie nie planowanej) przywiozłam cudnej urody czerwoną skórę licową. Gładką, mocną, praktycznie niezniszczalną.
Nie mogłam się powstrzymać i mimo iż w tamtym czasie tworzyłam dużą serię bransoletek z sutaszem, zrobiłam jedną gładką.
Jej prostota i nasycone kolory mocno do mnie przemawiają. Pasuje do codziennych stylizacji, do letnich szortów czy sukienki, pasuje też do ubrań rockowych, czy motocyklowych.
Ma regulowany na zatrzaski obwód do 17,0 cm.
Szczegóły w sklepie: https://alexdesign.com.pl/…/Bransoletka-skorzana-Black-R…/95

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz