piątek, 6 września 2019

"Przecież Ty jesteś Smoczycą..."

"Przecież Ty jesteś Smoczycą!..." - ten cytat z kultowego filmu Shrek wypowiedziany przez Osła, głosem wspaniałego Jerzego Stuhra, zadźwięczał mi w uszach, gdy patrzyłam na wisior, który kończyłam polerować...
Pomysł na biżuterię w tematyce smoków zrodził się zimą przez zlecenie, które dostałam i które (z wielu względów) zapadło mi w pamięć. (tu możecie poczytać o tamtej przygodzie)

Dołączył więc do Stada kolejny, tym razem smukły, szybki i trochę oswojony. Tym razem łagodniejsza od swych braci, delikatniejsza w formie...Smoczyca... Gdy na nią patrzę, widzę mgłę i chłodne fiordy zamieszkiwane przez silnych i żądnych przygód Wikingów... Wierzę że dała by się im oswoić, więc może dla nas również będzie łagodna?...

Wisior ma 8 cm długości i w najszerszym miejscu 4 cm szerokości.
Wykonany ręcznie z miedzi, patynowany i polerowany dla podkreślenie formy.
Wisior dostępny w moim sklepie internetowym



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz